En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 27 de gener del 2009 Amb esquís karvin

                                                           A les 14h,ja no podia més.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 


  Ei,pipol!!!!
 Ha sigut aquest dimarts vint-i-set, volent anar a esquiar com cada dimarts que ...... passo de perdre una hora esquiant el dissabte. 
Quan arribant fins a Ribes vaig veure que la Pala estava tancada, quan dubtant de pujar a esquiar, finalment em vaig decidir. 
Encara havia de comprar i pagar el bitllet. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Com que també volia probar els esquís karvin que em vaig trobar per la deixalleria, i que ja em van dir, amb aquests esquís pots girar amb més facilitat. 
El que també corres menys, i vaig dir-me de provar-los. 
Ja a les pistes trobant-me al Jaume Pou i ensenyant-li el material que duia, em va explicar que amb aquells esquís et petava molt els genolls i la part baixa de les cames. 
Ja que van millor per girar, el que també has de fer més força. 
Començant a baixar per la pista i a veure que es podia girar amb més facilitat, ha estat quan veient a gent que al pujar el telerrastre es giraven i pujaven d'esquenes, que m'he dit de probar-ho també jo. 
Ja em veieu girant els esquís i fotent-me una ÒSTIA, quan ja llevat i pujant altra vegada. 
Provant-ho altra vegada, aquesta m'ha sortit millor i no caient-me he pujat d'esquenes a la muntanya.
Això que li agafo afició, i provant-ho mentre baixava la pista, allà la velocitat la poses tu. 
Ha estat quan veient a una noia de cara a mi que baixava a la mateixa velocitat, he fet veure que la filmava. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Baixant d'esquenes i de cara, comprovant que girava millor, ha estat quan he volgut que passés el temps ràpid, quan aquell dia ningú li havia donat corda al rellotge, o poder que ja tenia les cames fetes pols.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Ja a les dues he demanat "temps mort",no m'aguantava dret. 
Que fins i tot pujava assegut al telerrastre, el que també et cansava igual o més. 
Ja dinat i carregat de cafeïna he tornat a les pistes, on trobant a l'Àngel, aquest m'ha dit si no tenia calor.
Quan traient-me la samarreta i baixant més recta per la pista, que finalment m'han tancat. 
Posant-me la samarreta i prenent-me un cafè o dos, agafant el cremallera i trobant a l'Ivan Bové, li he comentat lo de vendre'm els esquís. 
Ja que he acabat mort en una pista de principiants. 
Ha estat quan ell m'ha dit que no ho fes. 
On ja a Ribes he anat a la botiga d'esports a preguntar el preu dels esquís. 
Arribat i demanant que què valien aquells esquís. 
Ha estat quan m'han dit que nous valien 900 euros, i que de segona mà, me'ls podria vendre per 100 euros tranquil·lament. 
Va ser quan li vaig dir que els hi venia per 50 euros, el que sabent que els havia trobat a la deixalleria, no me'ls va voler comprar. 
Ara sabent-ho,puc probar-ho en una altra casa d'esports per veure si piquen i em trec 50 euros per la "patilla". 

PD: Aquell dia l'esquiada em va costar 17'6 euros!! 

                                                                       Sort!!!!! 



                                                     Treu-te la samarreta, que suaràs.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada