En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 10 de gener del 2010 Retrassant la RENFE

                                              Retrassant la sortida del tren!! 

  Ei,pipol!!!
 Ha sigut aquest diumenge que he volgut anar a esquiar a la Molina. 
Llevant-me justet, ha estat arribant a l'estació que el tren ja estava anunciat. 
Quan sortint del cotxe i començant a treure els esquís.
Que el tren entrava a la via. 
Arreplegant-ho tot com he pogut i arribat a la via que el tren ja havia xiulat perquè tanquessin les portes. 
Ha sigut veient-me el conductor amb els esquís, que s'ha esperat a que arribés i entrés per tancar les portes. 
Ja a dalt del tren i passat Vic ,el revisor ha passat i als esquiadors no ens ha dit res, pensant-se que tots dúiem el combinat. 
Arribats a la Molina i pagant els dos euros del bus fins les pistes, aquesta vegada la cremallera ha baixat sabent com ho tinc de fer. 
Ja a les pistes i col-lant-me a la pista llarga amb el forfé del disset de febrer de l'any passat, aquell dia no estava gaire fi per esquiar. 
Esquiant amb la camisa per les pistes que he volgut, ha arribat la una, dos de dues, que m'he dit d'anar a dinar. 
Buscant el bar, finalment l'he trobat i m'he posat a dinar l'arròs amb la botifarra.
On recuperades les forces i havent fet la migdiada, m'he entornat a esquiar amb la panxa plena. 
Ha sigut ficant-me en una pista, que m'he tornat a trobar el del forfé caducat de l'any passat, on altra vegada l'ha agafat i explicant-me que no podia dur el forfé en el guant, no ha vist la data i m'he enfilat al telecadira. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Arribades les quatre he plegat veles perquè aquell dia estava cruixit. 
On agafant el bus i pagant els dos euros de la tornada, hem arribat al poble de la Molina per fer un cafè i agafar el tren de tornada. 
L'esquiada m'ha sortit per 10'50 euros. 
Perquè el revisor quan ha passat i m'ha vist el forfé de la Molina que havia aconseguit pel tren, no li he pogut col-lar que venia de Vall de Núria!! 

PD: No ha sigut fins l'endemà al matí, que m'he donat un bany a la piscina!! 

                                                                       Sort!!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada