En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

dimarts, 21 d’agost del 2012

Esquiada del 12 de març del 2005

                                                   Cinquena esquiada de guais!!!!! 

  Ei, FAMÍLIA & COMPANYIA!!!!!! 
 Ha sigut aquest dissabte dotze de març, quan no volguent-me llevar, ja que portava aventatge la son, finalment l'he vençuda però tard. 
Quan m'he llevat a corre cuita per variar, ja amb el cafè pres i sortint cap a l'estació a més velocitat de la que permetia la carretera, he arribat a l'estació de Canovelles que el tren ja duia cinc minuts de avantatge. No sent l'únic que havia perdut el tren, m'ho he pres en calme i he esmorzat. 
He trobat uns companys que anaven a la Molina, però el tren els hi sortia dues hores més tard, quan jo només perdia una trenta. 
Acomiadats i agafat el tren, no tenia lloc per deixar els esquís i agafant tres cadires, els hi he deixat allà amb mi recuperant son perduda. 
Arribats a Ribes i agafat el cremallera, ja a Núria he tornat a agafar l'ou per començar a esquiar i no haver de passar pel control, ja que sent dia dotze de març, anava amb un forfé del dinou de febrer que em varen passar. 
Arribat al telecadira i trobant a la Carla altre vegada, vist que duia forfé no m'ha dit res durant tot el dia.
Així que baixant per la blava, un o dos cops, ja m'he passat tot el dia fins passades les tres de la tarda a la Pala Bèstia. 
Anant confiat i amb presses per recuperar el temps perdut, he deixat escapar un pal i un esquí perduts, on més avall m'he trobat el propietari. 
Quedant que anava a agafar el tele cadira i a recoperar-li el pal i l'esquí.
Així que he tornat a baixar amb presses i no trobat, he continuat baixant amb presses. 
Ha sigut en els remuntadors que xerrant pels descosits, he trobat amb un paio que és de Granollers, ja que sempre que dic del poble d'on sóc, el situo per la comarca i la ciutat més propera, que és Granollers.
Passades les tres i amb una gana de mil cavalls, i que començaven a afluixar les forces, he optat per anar a dinar. 
Ja en el "sel service" he anat a dinar el plat d'arròs que m'havia endut de casa i la truita, on he trobat el Jaume que l'estava buscant tot el dia. 
Mentre dinava hem estat canviant idees, on ell ha marxat amb un parell més que l'acompanyaven a esquiar. 
Acabat de dinar, també hem xerrat dels àpats del pagès i que el dinar i l'esmorzar són els àpats forts, on el Jaume ha dit que ell ho fa amb el sopar. 
On jo l'he corregit que després no pots dormir de mal de panxa. 
M'ha donat la raó. I ja amb el dinar a la panxa, arribat a les pistes i tornant a agafar el telecadira, he tornat a trobar el Jaume que m'ha dit que corria molt, ja que m'ha vist de lluny i després l'he atrapat.
Plegant ell abans que jo, ja amb les últimes baixades he anat a saludar a l'Ivan que l'havia vist, on recollint-ho tot, m'he acomiadat del Jaume quedant pel proper dissabte, on ell m'ha dit que ja es començava a acabar la temporada.
Ja que el dissabte va fer un sol radiant i sense cap núvol. 
Arribat a Ribes i saludant el Josep, l'he tornat a demanar un cafè americà, on ja pres i quedant per la setmana vinent, he sortit per xerrar amb un altre esquiador.
On el baixar pel cremallera he retrobat el Francesc, on poder l'he donat un cop de mà i on també hem estat baixant junts una estona. 
Arribat el tren tan desitjat, hem sortit cap a Canovelles, on he tingut un company i després se m'ha ficat una mossa que també baixava a Canovelles. 
Finalment ha passat el revisor que m'ha donat per bo el bitllet amb "t" intercalada, que a l'estació de Ribes està escrit sense la "t" intercalada (billet),de la setmana passada que hi vaig pujar-hi amb una amiga.
I com que no me l'ha marcat, tinc fins el dia vint d'aquest mes de marge per tornar a fer el viatge de tornada "gràtis"!! 
Total, arribats a Canovelles i baixant amb la del costat, ens hem acomiadat i jo he tornat a casa amb les finestra oberta i amb la samarreta de xics que duia tota l'estona. 

Apa si-au!! 

Ah!,l'endemà a les once del matí, vaig haver d'estar a l'EMI que tenia actuació castellera. 

                                                                     Sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada