En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 30 de gener del 2010 Com si el tren m'esperés

                                                             Com si el tren m'esperés!! 

  Ei,pipol!!!!
 Ha sigut aquest dissabte que he volgut tornar a esquiar. 
No volent escoltar el despertador, finalment m'he llevat i han començat les presses. 
On arribat a l'estació amb el cotxe que el tren estava amb les portes obertes, encara m'he inquietat més. Amb tot a fora i corrent per agafar el tren, ja enfilat se m'han tancat les portes. 
Quan passant dos revisors els he explicat que havia pujat a la Garriga i que anava fins a Ribes. 
Passat Ribes de Fresser i apareixent el revisor altra vegada, m'ha comunicat si no anava a Núria. 
Quan l'he dit que no.
Que anava a la Molina, i no m'ha demanat el bitllet. 

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

A la Molina amb tot de gent, he tingut d'esperar el segon bus per enfilar-me.
On ja a les pistes i col-lant-me pel mig, he començat a pujar amunt. 
Arribat a les pistes que volia, m'he posat a esquiar fins que cap allà tres d'una.
On un m'ha enganxat el forfé caducat i m'ha dit que aquella era l'última pujada al telecadira que feia. 
Se m'ha acabat el rotllo aviat, el que ja començava a estar cansat i la gana apretava degut a que no havia esmorzat massa. 
Parant per acabar-me l'esmorzar i començar a dinar, ja tip i fet el cafè, m'he entornat a anar amb unes altres pistes. 
Fins que m'han descobert altra vegada, i cap allà dos de quatre que ja no podia més, m'he dit de plegar perquè les cames les tenia fatigades i perquè m'han fotut un cop per ajudar amb un altre. 
Amb tot plegat i esperant el bus, pagant els dos euros com a l'anada, he anat fins al poble de la Molina per berenar i fer un parell de cafès. 
Arribat el tren i trobant-me al Ramon de l'Esquerda, ell que anava amb tot de quitxalla i ja a dalt del tren, el revisor no s'ha atrevit a passar i aleshores m'he estalviat de pagar el bitllet de tornada. 

                                                                             Sort!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada