En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 14 de març del 2012 Amb el moreno de l'esquiada






















                                                                     Coincidència?? 

  Ei,pipol!!!!! 
 Ha sigut aquest dimecres, que no tenint-les totes, m'he anat a esquiar a la Molina. 
Llevant-me a les sis, i ja fora de casa.
Han vingut les presses per agafar el tren. 
On ja a l'estació, això que l'anuncien, el veig a la via, quan m'he quedat més tranquil al veure que anava fins a Ripoll. 
Comprant el bitllet i agafat el tren, m'he posat a esmorzar un tros de barra, on mig tip i ja a la Molina, he agafat el bus sense presses perquè arribava a primera hora. 
Agafant el forfé a dos de deu, m'he volgut anar en un principi a la Olímpica.
El que aquell dia hi havia falta de neu o poder la guardaven per fer unes contra rellotges, el que estava tancada. 
Veient que l'única potable era l'Estadi, pista negra.
Que fent-la la primera vegada, això que el tram més perillós el passo sense masses dificultats, quan a la que es tornava pla, m'he caigut pelant-me el braç. 
Ha estat quan m'ha vingut a la memòria la Mercè, la meva infermera que em va dir d'esquiar amb màniga llarga. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Seguint esquiant per l'Estadi i no tenint cap caiguda important, això que arriben les dotze, i veig que la gana comença a apretar i les forces a minvar. 
Decidint anar a fer un mos, he trobat al Jonatan amb un altre a Costa Rasa morint-se de fàstic. 
Quan demanant un suc de préssec poc calent, m'he fotut l'entrapa per acabar-lo amb un cafè o dos.
Tornant a les pistes, ho he tingut de fer a peu perquè no hi havia força neu artificial, on he saludat al Joaquim que anava amb una moto de neu per on podia. 
Altre vegada a l'Estadi, m'he quedat com una hora més, i he decidit plegar veles perquè les cames ja em feien mal. 
Decidint anar a que em miressin el braç, m'ha fet il·lusió retrobar a l'Alba, la infermera que va descobrir que no duc calçotets. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 





Saludant-la,m'ha curat el braç i m'ha dit que anés al metge de capsalera. 
Esperant el bus, finalment ha arribat i m'ha dut fins la Molina, on he anat a veure a la Florina, per prendre un suc de préssec, i dinar els frantfurs que ja eren passades les quatre. 
He decidit plegar veles perquè l'estat de la neu del Comella ja eren farinetes.
Neu trenca cames, i no vull trencar-me cap esquiant.
Ja en vaig tindre prou amb la cella. 
Pres el cafè, he sortit cap a l'estació per agafar el tren fins a Canovelles.
On arribats, m'he dirigit cap a la Garriga per arreglar la bombeta fosa del cotxe. 

PD: Coincidència és perquè l'any passat vaig fer l'última esquiada el catorze de març, però a Vall de Núria!! 

PD2: Us deixo les fotos de la marca de la samarreta!! 

                                                                                 Sort!!!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada