En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 9 de desembre del 2010 Pujant en una moto de neu

                                                          M'hauré d'esperar!! 

   Ei,bikers!!!! 
 Ha sigut avui anant a visitar la doctora, que aquesta veient el turmell com estava, ja està tot desinflat.
Doncs que després de rebregar-me'l una mica i veient que no em feia mal. 
Que m'ha castigat dues setmanes sense esquiar, encara. 
Tampoc hi ha pressa, degut a que la Molina no està del tot oberta. 
I pel que fa al temps, tampoc ser si nevarà els propers dies degut a que no tinc tele. 
Tot va vindre pel dijous nou de desembre, pensant-me que la Molina estaria tota nevada després del que va nevar dies anteriors. 
Que arribat a la Molina no la vaig veure amb tanta neu com m'esperava. 
Hi a sobre, neu humida. 
Res, pujant fins on el telecadira arribava, vaig veure que les pistes que volia agafar estaven tallades per falta de neu. 
I em vaig tindre de conformar amb la que quedava. 
Total, començant a fer la baixada d'escalfament, dient-me que ja havia escalfat prou a mig baixar. 
Això que agafo velocitat i va i creuant-se'm un esquí, vaig caure a terra fent-me mal a les cames. Demanat ajuda amb uns que estaven allà al costat, em van treure els esquís i posant-me de peu, em van dir que piqués al terra. 
Vaig veure que la cama esquerra no estava en condicions, i que el mal no se'm anava. 
Quan explicat que em vinguessin a buscar. 
Després d'esperar-me una bona estona, finalment va vindre la moto de neu a recollir-me. 
Tot va ser per obrir massa la boca i dir-me abans d'esquiar que havia de pujar a una moto de neu, que és el que em faltava per fer. 
Ja a infermeria, estava buida. 
Em va atendre el doctor. 
On després de mirar-se la cama per si estava trencada, em va explicar que ja m'havia trencat la tíbia anteriorment. 
On li vaig explicar que m'ho vaig fer a l'any 91 en un accident de bicicleta. 
Dient-me que ja se'm havia acabat l'esquí per aquell dia, em va vindre la infermera a posar-me una vena a la cama. 
Quan veient a aquella GUAPA de infermera a Infermeria.
Va ser quan em vaig dir: 
A aquesta GUAPA li tinc d'ensenyar la Titola. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Va ser quan em va dir: 
Baixa't els pantalons. 
I jo vaig dir: 
És el què volia fer.
M'ho has tret del pensament. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 



 



Ja amb la vena i els pantalons posats altra vegada, va ser quan vaig fer camí de tornada. 
On escapant-se l'autobús, em vaig estar un fotimer de temps allà a dalt de les muntanyes. 
On arribat el bus altra vegada, i agafant el tren.
Va i a Torelló es va tirar una dona a la via del tren. 
I com que havia de venir el jutge per aixecar el cadàver, ens van dur amb bus fins a la parada de Vic, per allà agafar el tren altra vegada. 
I fins a Granollers. 
Total, que aquell dia vaig arribar a casa com si hagués anat a esquiar tot el dia, però només fent una baixada. 
Quina mala sort!! 
Tampoc tinc pressa perquè tot just ha començat la temporada, i veient les pistes com estan de falta de neu i les opinions dels qui han pujat explicant que a la Massella hi trobarien millor neu. 
Doncs millor deixar passar el temps.
Dues setmanes. 
Bé, per si de cas, com que ja arriba cap d'any. 
Que tingueu una bona d'entrada d'any 2011. 
Que mengeu forces torrons, que a mi me'ls han prohibit ara per ara. I que sigueu feliços, que la vida són dos dies!! 

 PD: Aquest any la veïna m'ha convidat a menjar els raïms a casa seva amb una amiga!!

                                                                             Sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada