En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 18 de març del 2009 Forfé multiesquiades













                                             17/2/2009.Què és el forfé de dos dies d'esquí?? 


  Ei,pipol!!!! 
 Ha sigut aquest dimecres divuit de març tenint hora al metge de l'hospital, que m'he dit de passar i anar a esquiar. 
 Arribat a l'estació de tren i agafat aquest fins a Ripoll, quan passant el revisor i jo ensenyant-li el bitllet que duia del disset de febrer, me l'ha col-lat per bo.
El que me l'ha guixat amb bolígraf. Baixant a Ripoll per fer un cafè i acabar d'esmorzar, agafant el tren següent i arribat fins la Molina.
Avui no hi havien masses esquiadors.
He pujat al bus i pagant dos euros, hem arribat a les pistes. 
 No tenint el mapa de pistes, he volgut trobar la pista de l'altre dia per coincidir amb l'Eva, on confonguent-me he agafat una altra pista. 
Això que li demano un planell de pistes el qui està a dalt del telecadira, això que me'l va a donar i em diu: 
Ei, que el forfé no es pot dur en el guant!! 
Quan se'l mira i em diu: 
Ei, que aquest forfé és el d'ahir, i no el de dos dies!! 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Explicant-me que havia d'anar a les oficines i com arribar-hi, m'ha perdut de vista i he anat a trobar les pistes que volia.
On aquell dia en vés de l'Eva, hi havia la Cel. 
Veient la qualitat de la neu, neu primavera, i que la pista negra hi feien contra rellotges, he estat a la del costat, la vermella, anant amb samarreta tota l'estona, i caient-me de tan en tan degut a les farinetes, i pel gel que m'anava trobant. 
Ja a les dues m'he dit d'anar a dinar els 460 grams de botifarra, perquè les cames ja m'ho demanaven.
Quan estant altra vegada a les pistes, i estant oberta la pista negra.
M'hi he quedat fins que m'han fet fora.
El que les cames ja estaven cansades, i no l'he fotut canya. 
Explicant-me que l'Eva estava de baixa degut a una torçada de tormell, la Cel m'ha dit que ara fins l'any que ve, ja no la tornaria a veure. 
Plegant veles i esperant l'autobús, fent dit m'ha parat un tal Josep Molina que m'ha acostat a prop de l'estació. 
 Ja al poble de la Molina, m'he acabat el dinar i m'he pres un parell de cafès. 

PD: L'esquiada del divuit de març m'ha costat tan sols ......... 7'45 euros, perquè m'ha passat el "pica", i he tingut de pagar el bitllet fins a Vic de 4 amb 10 cèntims. 
Però a Vic, no hi he baixat ni de broma. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                  17/02/2009.Què és el forfé de dos dies d'esquí??

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                        Però ....

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                         I .... 
                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 


                                                                        Sort!!!!! 




                                                            Senyal i límit del guant.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada