En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 4 d'abril del 2007 Igualant les esquiades

                                                              Ja les he igualades!!
  Ei,pipol!!! 
 Va ser aquest dimecres quatre d'abril,que altra vegada m'he dit d'anar a esquiar a Núria. 
Arribat a les pistes he anat a esquiar,on ja a dalt de tot i baixant amb la motxilla,finalment l'he deixada a baix amb les altres bosses. 
Ha sigut fent las baixades d'escalfament que he vist que anava amb les cames carregades. 
Quan he començat a donar-li voltes per esbrinar el perquè. 
Fetes les tres baixades d'escalfament, m'he dit de posar-me a la Pala Bèstia, on trobant-la una mica pelada m'he dit que avui no seria el dia. 
Ha estat fotent-me de "lloros" i sortint-me els esquís, que ja recuperats 
He tornat a posar-me'ls fent servir la tècnica que em va ensenyar l'Àlex, ja fa uns anys. 
I és que claves els esquís a la neu perquè no es belluguin, i amb els esquís que no es mouen, te'ls col-loques intentant no perdre l'equilibri perquè la pendent és pronunciada. 

                                                      Ahahaha....ahahaha....ahahaha...!! 

No va ser fins més avall, que embalant-me vaig caure no ser com, que altra vegada sortint-me els esquís de les botes, se'm va quedar un esquí clavat a la neu!! 

                                                      Ahahaha....ahahaha....ahahaha...!! 

Ja refet va ser quan vaig anar a que em curessin el braç, que altra vegada me'l havia pelat. 
Quan sortint d'aquell metge vaig dir-me de fer un parell de baixades més, i anar a dinar. 
Trobant el Marc i saludant-lo,li vaig preguntar pel Jaume.
Quan em va dir que estava fent classes i que en tindria per llarg. 
Ja dinat i havent fet la migdiada com vaig poder, va ser cap allà les dues que m'hi vaig voler tornar a posar.
On aquesta vegada em vaig posar directa a la del Mulleres, on veient que hi havia una part que estava gelada, però que a l'altra banda estava en condicions, doncs que m'hi vaig quedar tota la tarda. 
Va ser pujant pel telecadira que vaig trobar un home d'allà Núria que em va explicar que el Mulleres al començament havia sigut una pista negre, el que com tot havia canviat de color.

                                                      Ahahaha....ahahaha....ahahaha...!!  

 Va ser començant a baixar amb les cames carregades, que a mida que anava baixant, vaig començar a recuperar forces.
Serien dels calamars a la Romana que em vaig fotre per dinar?? 

                                                      Ahahaha....ahahaha....ahahaha...!! 

 Agafant forces vaig dir-me de tornar-hi, el que veient la gent com baixava per la Pala mentre jo pujava pel telecadira, sentint com rascaven els esquís degut al gel que hi havia i de com baixaven de lents, em vaig dir de quedar-me al Mulleres la resta de la tarda. 
Altra vegada trobant aquell home de les pistes, que li vaig preguntar per l'horari del cremallera, on explicant-me que en tenia un a tres quarts de cinc, i que l'altre sortia cinquanta minuts més tard, sabent que amb el de les cinc quaranta m'havia d'esperar un fotimer a la via per agafar el tren a les set quaranta-vuit,que m'he dit d'anar a agafar el cremallera. 
Apurant l'hora i amb l'ultima baixada feta, va ser un corre cuita per no perdre el cremallera.
On amb els esquís trets i corrents que anava amb les botes posades, va ser que se'm va escapar el primer cremallera, on agafant el següent i no tenint-les totes per arribar a l'hora a la Renfe, va ser canviant-me les botes allà dins del cremallera, que ja a l'estació amb els dos trens que marxaven, que altra vegada he tingut de saltar la via fent trampes per agafar el tren. 
Ja dins del tren m'he dit que poder aquella seria l'ultima pujada a Núria, ja que tinc de fer Santa Eulàlia-Montserrat a peu i també perquè havia igualat les esquiades de fa un parell d'anys.
Set!! 

                                                                       Sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada