En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 21 de febrer del 2011 La RENFE retornant diners

                                                       La Renfe retornant diners!! 

  Ei,pipol!!!! 
 Ha sigut aquest dilluns vint-i-u, que he volgut tornar a esquiar a la Molina. 
Anant sobrat de temps, no he tingut de trepitjar l'accelerador. 
On arribat a l'estació, he comprat el bitllet. 
Arribats a la Molina, he anat a veure si em retornaven les bambes que em vaig deixar la setmana passada. 
On deixant el telèfon, he anat a esquiar. 
Ja a les pistes, m'he anat a esquiar a la pista vermella de competició Roc Blanc.
On no havent-hi massa gent, allà m'he quedat tot el dia i sense samarreta. 
Cap allà dos quarts de dues, he decidit d'anar a dinar. 
Quan a un quart de quatre m'he entornat a les pistes, on aquesta vegada m'he posat la samarreta degut a que ha fet tot el dia núvol, i perquè feia una mica de "rasca". 
Tenint una caiguda on he perdut tots dos esquís, he tingut la sort de trobar a un parell d'allà les pistes, on m'han ajudat a localitzar-los i a posar-me'ls. 
On la pista estava dura, i no hi havia manera de clavar-los a la neu. 
Cap allà dos quarts de cinc, he decidit de plegar veles, on ja començava a cuetejar. 
Quan agafant el bus, hem arribat al poble de la Molina.
On fent un cafè i acabant-me el dinar, m'he anat a l'estació que el tren ja m'esperava. 
Passats Vic i sent tren directe fins la Garriga ,ens hem deturat a Sant Martí de Centelles, degut a que una dona s'ha tirat a la via a l'estació de la Garriga. 
Agafant un bus que ens dugués fins la Garriga, arribat a Canovelles he reclamat el bitllet de tornada. 
On pensant-me que em donarien un altre bitllet de tornada amb tren. 
Va i em paguen 3'35 euros d'abono. 
Arribat a casa i treient-me les bambes per dutxar-me,m'he adonat que tenia els peus suats!!

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                          Sort!!!!

                                                         Treu-te la samarreta,que suaràs.

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 




Senyal i límit del guà.Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada