En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

dimarts, 21 d’agost del 2012

Esquiada del 18 de març del 2009 Forfé multiesquiades??

                                                                  17 / 02 / 2009.

                                                  Què és el forfé de dos dies d'esquí?? 

                                          17/2/2009. Què és el forfé de dos dies d'esquí?? 

  Ei,pipol!!!! 
 Ha sigut aquest dimecres divuit de març tenint hora al metge de l'hospital, que m'he dit de passar i anar a esquiar. 
 Arribat a l'estació de tren i agafat aquest fins a Ripoll.
Quan passant el revisor i jo ensenyant-li el bitllet que duia del disset de febrer, me l'ha col·lat per bo.
El que me l'ha guixat amb bolígraf. 
Baixant a Ripoll per fer un cafè i acabar d'esmorzar, agafant el tren següent i arribat fins la Molina.
Avui no hi havien masses esquiadors.
He pujat al bus i pagant dos euros, hem arribat a les pistes. 
 No tenint el mapa de pistes, he volgut trobar la pista de l'altre dia per coincidir amb l'Eva, on confonguent-me he agafat una altra pista. 
Això que li demano un planell de pistes el qui està a dalt del telecadira.
Això que me'l va a donar i em diu: 
Ei, que el forfé no es pot dur en el guant!! 
Quan se'l mira i em diu: 
Ei, que aquest forfé és el d'ahir, i no el de dos dies!! 

                                                     Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Explicant-me que havia d'anar a les oficines i com arribar-hi.
M'ha perdut de vista i he anat a trobar les pistes que volia. 
On aquell dia per comptes de l'Eva, hi havia la Cel. 
Veient la qualitat de la neu, neu primavera, i que la pista negra hi feien contra rellotges. 
He estat a la del costat, la vermella.
Anant amb samarreta tota l'estona, i caient-me de tan en tan degut a les farinetes, i pel gel que m'anava trobant. 
Ja a les dues m'he dit d'anar a dinar els 460 grams de botifarra, perquè les cames ja m'ho demanaven. Quan estant altra vegada a les pistes, i estant oberta la pista negra.
M'hi he quedat fins que m'han fet fora. 
El que les cames ja estaven cansades, i no l'he fotut canya. 
 Explicant-me que l'Eva estava de baixa degut a una torçada de tormell.
La Cel m'ha dit que ara fins l'any que ve, ja no la tornaria a veure. 
Plegant veles i esperant l'autobús, fent dit m'ha parat un tal Josep Molina que m'ha acostat a prop de l'estació. 
 Ja al poble de la Molina, m'he acabat el dinar i m'he pres un parell de cafès. 

 PD: L'esquiada del divuit de març m'ha costat tan sols ......... 7'45 euros, perquè m'ha passat el "pica", i he tingut de pagar el bitllet fins a Vic de 4 amb 10 cèntims. 
Però a Vic, no hi he baixat ni de broma. 

                                                     Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                             17/02/2009. Què és el forfé de dos dies d'esquí??


                                                     Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                     Però... 

                                                     Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                      I... 

                                                     Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                    Sort!!!!!




     Forfé multiesquiades
 

En memòria del Papa Juls de 2angtraït. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!



Assanyelant el límit del guant. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!




En memòria del Papa Juls de 2angtraït. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!




Forfé multiesquiades. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada