En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 2 de gener del 2010 Amb rebaixes

                                             Comença la temporada ....... amb rebaixes 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

  Ei,pipol!!! 
 Ha sigut aquest dissabte dos de gener, que m'he dit d'anar a esquiar a la Molina!! 
Amb tot preparat i sortint de casa justet, ha sigut arribat a l'estació que el tren entrava. 
Travessant la via, ha arribat el tren.
On ja enfilat, he vist que no era l'únic esquiador. 
Trobant a gent que pujava a la Molina i a gent que ho feia a Vall de Núria, arribats a Ribes de Fresser, he vist com se'ls hi escapava el cremallera.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Arribats a la Molina hem anat al bus, on a mi la cremallera de la butxaca on hi tenia la cartera, se m'havia enganxat i la molt "puta" no baixava. 
El conductor que em feia fora del bus, finalment l'he pogut baixar i treure la cartera per pagar els dos euros de l'esquiada.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Ja a les pistes i al telecadira de la pista llarga col-lant-me pel mig, he anat a buscar les pistes que volia. On arribat he vist que estaven tancades.
On anant a d'altres pistes i veient que havien telecadires més ràpids uns que altres, m'he quedat esquiant fins que les forces han minvat i la gana començava a apretar. 
Dinant l'arròs, m'he dit que les croquetes quan acabés d'esquiar, ja que m'he quedat tip. 
Amb la panxa plena, he vist que ara fallaven les forces, on no corrent massa, m'he començat a espinyar i a pelar-me els colzes. 
Ja que he estat tot el dia esquiant amb samarreta. 
Arribades les quatre un quart de cinc, m'he dit de plegar veles perquè ja estava fet pols, em feia mal la cadera i els colzes no paraven de rajar sang, i per dos euros que m'ha costat l'esquiada, ja n'hi havia prou. 
Veient el bus, he anat corre-cuita darrera seu, on agafat i dient que el forfé el tenia a dins la bossa amb el guant, m'he estalviat de pagar dos euros més. 
Quan el forfé és del dia disset de febrer del 2009. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Agafat el tren i passat Ribes de Fresser, abans d'arribar a Vic ha passat el revisor, on l'he dit que venia de Núria i que anava a Vic, sabent que allà feia el canvi de vagó. 
Arribats a Vic he baixat, per quan sonés el xiulet pujar ràpidament en el següent vagó. 
Arribat a casa m'he donat un bany a la piscina, com el trenta-u de desembre i el u de gener!! 

PD:El preu de l'esquiada del dia dos de gener tan sols m'ha costat 7'60 e., i perquè he fet un parell de cafès!!

                                                                       Sort!!!!! 


                                                             Senyal del guant.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada