En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 13 de gener del 2007 Esquiant amb samarreta

                                                                 No hi ha neu!!

  Ei,pipol!!! 
 Va ser aquest dissabte "tretze",que altre vegada em vaig veure amb ganes de gastar-me la plata, i anar a esquiar. 
Preparant-m'ho tot el divendres, va ser dissabte tot i llevant-me d'hora, vaig tenir de córrer per agafar el tren a Canovelles. 
Ja pel tren vaig trobar uns "surferos" que anaven a la Molina per trobar neu, ja que em van comentar que a Massella estava tancada per falta de neu.
I això que la separa un remuntador de la Molina. 
Arribat a Ribes i no veient neu, em vaig espantar, on ja a dalt les pistes i amb el forfé del dia vint del mes passat, no vaig tenir problema per col-lar-lo per bo, ja que no havien canviat el color. 
Com que no estàvem a zero graus ni de broma, ja em veieu amb aquella calor baixant amb samarreta. 
El que fent el burro vaig caure a terra pelant-me el braç i comprovant que tot era gel.
Que de neu, res de res!! 
Veient que necessitava dels pals per no caure'm, que vaig estar esquiant fins cap allà les quatre, on veient que tot era gel o farinetes, que em vaig dir que ja era hora de plegar perquè estava cansat. 
Les cames m'ho demanaven, perquè tenia gana i perquè allò ja no era neu!! 
Dinades les croquetes desfetes que m'havia preparat, agafat el cremallera fins a Ribes, vaig tenir de fer temps per agafar el tren. 
Arribat a les botigues d'allà Ribes i veient que per un anorac et demanaven quatre-cents i pico euros, el vaig tenir de suspesar per comprovar que no hi hagués or amagat. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

 Agafat el tren i arribat a Canovelles, vaig deixar els esquís i vaig anar a l'hospital perquè em veiessin la cadera, el pit, el cap, la panxa, i el braç, perquè em feien mal. 
Dient-me que em tragués els pantalons i la samarreta, la infermera s'ho va buscar, i em va donar una bata perquè no anés ensenyant la titola a tot el personal. 

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

 Ensenyant la titola.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 





Acabada la visita, em van recordar que canviés l'equip d'esquí tal i com m'havia dit l'Ivan Bobé, pels Rossignol que tinc a casa. 

                                                                             Sort!!!!! 



                                                                 Esquiant amb samarreta                                                             Senyal i límit del guant.

                                                       Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada