En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 2 de març del 2012 Amb els peus suats

                                                        He acabat amb els peus suats!!

  Ei,pipol!!!!
 Ha sigut aquest divendres dos de març, que m'he dit de tornar a esquiar a la Molina. 
Ja amb tot preparat, han vingut les presses i el sortir amb retard. 
Quan arribat a l'estació, he vist com arribava el tren i se'n anava sense mi. 
Agafat el següent, aquest ha parat a Ribes de Fresser. 
On baixant m'he acostat al cremallera per demanar per l'Anna Ortega.
Quan m'han dit que poder estava a l'altra parada. 
On sortint cap a Ribes enllaç, allà no l'he trobat, i m'he entornat per agafar el tren fins la Molina. 
Allà he sigut l'únic esquiador del bus.
Ja que el primer l'havia perdut. 
On canviant el bitllet pel forfé, m'he anat a la pista llarga, per enllaçar amb el telecadira que em dugués a Costa Rasa. 
Deixant la motxilla, m'he posat a esquiar per la pista vermella Costa rasa, on altre vegada he vist que la Olímpica hi havia un rètol de pista tancada. 
Altre vegada preguntant, m'han dit que demà feien contra rellotges, el que estava oberta. 
Jo amb samarreta de tirants en un principi, ja que no m'he volgut posar l'anorac perquè feia més calor que fa dos setmanes. 
Doncs que altre vegada he estat per la Olímpica tot el dia, o el que quedava. 
Ja que he arribat a les pistes que eren dos quarts d'una. 
Tenint una caiguda al començament, he patit de rascar-me res, ja que la infermera em va dir de no esquiar amb samarreta de tirants. 

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Veient que no m'havia fet res, he continuat esquiant sense parar, ni tenir cap caiguda per la Olímpica. Fins que m'han dit de plegar veles, on fent alguna parada per pixar o fer algun cafè, m'ha fet il·lusió trobar el Joaquim. 
Que li fa gràcia que vagi amb samarreta o sense per les pistes. 
M'ha fet gràcia trobar el David per les pistes, on m'ha dit que la temporada ja s'està acabant degut a que la terra està més calenta. 
On no estant massa cansat, m'he dit de fer l'Estadi, pista negra. 
On fent corbes llargues, l'he vist molt fàcil, el que és molt curta. 
Ja al agafar el bus a les 17:10 h que he acabat, he anat a fer un cafè. 
On tornant i veient que l'havia perdut, m'he inquietat i veient allà una furgoneta que poder baixava, l'he demanat si em podia baixar fins la Molina. 
Amb el Jordi dient-me que sí, he carregat els esquís a la furgoneta, i hem baixat fins al bar la Molina. On altre vegada m'he trobat al David i la Florina. 
Dinant els canelons i fent un parell o tres de cafès, he agafat el tren, i m'he entornat cap a casa. 

PD:Al treure'm les botes, he vist que he acabat amb els peus suats. 

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 


                                                                          Sort!!!!! 




                                                      Esquiant amb samarreta de tirants.

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada