En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

dimarts, 21 d’agost del 2012

Esquiada del 3 de febrer dl 2007 Amb els peus suats i robatori del kadet

                                                                    Els peus suats!! 

                                                                    Els peus suats!! 

  Ei,pipol!!! 
 Ha sigut aquest dissabte tres de febrer que no sabent en certesa si trobaria massa neu a les pistes. 
Doncs que altre vegada m'he anat a esquiar. 
La cosa va ser llevant-me d'hora per acabar corrents i altre vegada em vaig veure obligat a anar fins la Garriga per no perdre el tren. 
Arribat i comprat el bitllet, ja a dalt del tren i arribats a Ribes.
Això que m'afanyo i ja a dalt del cremallera i a les pistes, vaig començar a esquiar a mig quart d'onze.
Veient que encara hi havia neu, vaig veure com estaven anant els canons per les pistes negres que encara estaven tancades. 
On fent les primeres baixades d'escalfament, va ser quan ja escalfat que em vaig posar per la vermella que després enganxa amb la negra. 
On ja més endavant em vaig posar per la Murelles, que també és vermella, el que és més ample. Baixant per Murelles, vaig veure un esquiador a terra. 
On anant a ajudar-lo,això que me la foto jo, i ningú em diu res. 
Total, que em dic de passar de tothom i esquiar. 
Això que veig que per Murelles hi havia un moment que havia de remar. 
Això que a les següents baixades agafo embranzida abans per no haver de remar. 
Agafant gana i començant a tenir les cames cansades, vaig fer una parada de tres quarts una hora. 
Quan acabat i volent tornar a esquiar, vaig trobar-me amb l'Adrià d'allà les pistes explicant-me que al Jaume Pou no l'havia vist. 
Res, tornant a les pistes i no deixant Murelles.
Això que trobo a l'Ivan Bobé i m'explica perquè no vaig sense pals. 
Quan ja em veieu baixant el Murelles sense pals. 
El que sabent que havia d'agafar embranzida per no haver de remar tant. 
Doncs que ara no tenint pals, l'embranzida l'agafava abans per córrer més.

                                                     Ahahaha......ahahaha......ahahaha......!!  

 Acollonint-me segons com a les baixades per lo ràpid que anava.
Que finalment em van tancar les pistes. 
On despedint-me del Ferran i l'Ivan, vaig voler-ho fer també de l'Adrà, el que em van dir que ja havia fotut el camp. 
Tenint dret aquest cop al metge, hi vaig anar per veure si em podrien posar una mica de iodo a la cara que tenia una rascada degut a que amb un baixada per Murelles a tota merda, vaig topar amb un altre esquiador, on al caure vaig perdre els esquís i les ulleres. 
Ja que els pantalons els duia cordats. 

                                                     Ahahaha......ahahaha......ahahaha......!! 

Ja plegat i arribat a Ribes, veient que tenia per tres quarts per agafar el tren. 
Em vaig dir de fer un parell de cafès curts per carregar-me de cafeïna, ja que el cafè americà no té tanta cafeïna. 
Agafat el tren i arribat a la Garriga. 
Això que veig que hi ha un cotxe patrulla davant del Kadet, pensant-me que em venien a buscar per alguna infracció. 

                                                     Ahahaha......ahahaha......ahahaha......!! 

I això que veig que estan encesos els llums del contacte. 
Faig per obrir la porta i els agents surten del cotxe dient-me que no el toqui. 
Després d'unes explicacions dient-me que me'l havien obert i intentat robar. 
Això que em diuen de posar una denuncia. 
I després de denunciar-lo, vaig tenir d'agafar els esquís i anar a veure el Ricard perquè em portés fins a casa. 
El que mirades les empremtes, ja el torno a tenir a casa. 

 PD: L'Ivan Bobé va dir que com a mínim anava a cent setanta pel Murelles.

                                                     Ahahaha......ahahaha......ahahaha......!! 

                                                                         Sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada