En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 29 de gener del 2007 Trencant les botes

                                                       Mandonguilles fregides??

   Ei,pipol!!! 
 Va ser aquest dissabte volent anar a esquiar,que posant el despertador més d'hora de lo normal per anar sobrat de temps,vaig donant-me un bany a la piscina amb mig grau de temperatura a fora al carrer. 
Ja despert i amb tot apunt veient que se'm tirava el rellotge a sobre,vaig tenir de còrrer,i per no perdre el tren a Canovelles,vaig anar directa a la Garriga sense saber massa on cony estava exactament l'estació de tren. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Després de fer voltes per la Garriga,finalment vaig trobar la via del tren,on ja aparcat em vaig adonar que l'estació estava a la "quinta òstia". 
Anant amb un fuet al cul,vaig arribar a l'estació pensant-me que el tren ja havia passat,on preguntant-ho em va dir que anava amb retard.Uff!! 
Res,agafat el tren i trobant tots els seients ocupats,vaig quedar-me amb uns altres esquiadors que anaven a esquiar a la Molina,on passant el revisor,em va passar per alt. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

 Passant el temps de pressa,arribats a Ribes vaig veure que el cremallera ja havia marxat,quan agafant el següent i arribats a Núria.
Això que em poso a esquiar amb les botes que em vaig trobar i els esquís Rossignol que em va dir el Ivan Bobé que portés. 
Això que començo a baixar i veig com se'm trenquen les botes pels talons,primer una i després l'altre.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Arribant abaix com vaig poder,això que vaig a llogar unes botes.I ja calçades vaig anar a esquiar.
Trobant a gent coneguda,tothom ho comentava,que vaig estar esquiant amb samarreta l'altre dia. 
Quan aquell dia la duia sota l'anorac,perquè feia una mica de rasca i també perquè encara duia la cremada de l'altre dia al braç. 
Trobant-me el Jaume Pou i saludant-lo,mentre pujàvem pel telecadira,li vaig recordar el perquè l'any passat vaig faltar. Explicant-me la gent que corria molt,amb el Jaume ens vàrem acomiadar perquè se'n anava a dinar,on jo seguint esquiant,em vaig quedar a les pistes. 
Esquiant fins passades les dues,va ser quan vaig dir-me d'anar a dinar perquè em començaven a fer mal les cames,i també perquè tenia gana. 
Ja al menjador i traient les mandonguilles refregides,ja que al vespre quan les vaig fer,la mare em va dir que ja estaven cuites,i és per això que no els hi costava posar-se més marrons.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Recuperada la gana,ja que les forces molt poc. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Vaig continuar esquiant fins a tres de cinc,on em vaig acomiadar de el Ivan ensenyant-li els esquís nous i explicant-li que poder seria l'últim dia que els veuria. 
Tornades les botes i intentant trobar al Jaume Pou per acomiadar-me de ell també,no trobant-lo vaig agafar el cremallera i arribat a Ribes,vaig fer un parell de cafès per no adormir-me. 
On fent temps per la botiga d'esquí de allà Ribes,em van explicar que amb els esquís més llargs corres més.
I com que de caigudes n'he tingudes unes quantes,els Rossignol que s'omplin de pols a l'armari.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Agafat el tren,vaig arribar finalment a casa aquest cop sense passar per l'hospital. 

PD:Perquè vaig tenir de llogar les botes,o si no,l'esquiada m'hagués costat menys de catorze euros!!

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

                                                                    Sort!!!!!


 




I enllaçant amb el diumenge: 

Assumpte: 

                                      Banyant-me a zero graus,0ª, de temperatura!!

  Ei,pipol!!!
 Ha sigut aquest diumenge al matí,que veient al termòmetre menys un sota zero,i al cap de poc s'ha posat a zero graus,m'he dit de donar-me un bany a la piscina. 
Ja que ahir després d'esquiar no el vaig fer,i me'n vaig anar a dormir amb mal d'ossos!! 
Anant tot il·lusionat a la piscina esperant trobar gel,ha sigut veient l'aigua que m'he decebut. 
Ja dins l'aigua, m'he estat recorrent la piscina buscant una mica de gel,quan no trobant res tampoc he volgut enfonsar el cap perquè tampoc feia sol. 
Res,que encara no fa prou fred i ens haurem d'esperar per trobar gel a la piscina.

                                            Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                 Sort!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada