En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

dimarts, 21 d’agost del 2012

Esquiada del 24 de febrer del 2007 Clavant els esquís

                                                             Esquiant sense samarreta 

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                             Esquiant sense samarreta!! 

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

  Ei,pipol!!! 
 Ha sigut aquest dissabte vint-i-quatre, que altra vegada tenint ganes d'anar a esquiar, animant-me he tornat a pujar. 
El dia abans com no, preparant-me la motxilla i sabent que a Núria la temperatura anava de zero a quatre graus positius, ha sigut quan no he volgut emportar-me massa roba d'abric.

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

 Arribat a les pistes i veient la temperatura, jo amb samarreta m'he volgut posar l'anorac per si queia.
Quan veient que m'estava sufocant, ha sigut quan he dubtat de si baixar amb samarreta, o de treure-me-la i baixar amb l'anorac sol. 
Sabent que la Pala Bèstia, la pista negra més llarga que tenen, estava oberta a la fí.
Fent les primeres baixades finalment m'he engrescat i he anat a provar la Pala Bèstia. 
Ja ficat a la Pala, he vist que havia fins i tot neu pols. 
Quan al cap de poc veient que aquella era la meva pista, allà m'hi he quedat tot el dia. 
Tenint alguna caiguda per voler ajudar a la gent que estava a terra, ha sigut caient-me jo on degut a la velocitat he començat a anar avall perdent els esquís i els pals. 
Amb tot recuperat m'he dit que em costaria molt de posar-me els esquís, ja que l'altra vegada recordo tenir dificultats per tornar-los a muntar.
O poder no!! 

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Sabent la tècnica que em va ensenyar l'Àlex, la primera vegada d'anar a Núria l'any 99-2000. 
Ha sigut clavant els esquís a la neu, que he vist que n'hi havia un bon gruix, on ja calçat he tornat a baixar. 
No havent esmorzat massa, ha sigut quan m'ha vingut la gana, i també perquè començava a tenir les cames carregades. 
On aturant-me per dinar, ja en el menjador m'he acabat l'esmorzar de pernil dolç, m'he escalfat els fideus barrejats amb arròs que em vaig fer a nit, i menjant-me la botifarra, he acabat tip!! 
Sortint d'aquell infern de menjador .....

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

..... he estat a fora prenent la fresca per pair el dinar. 
On passat un quart-vint minuts, m'he entornat a esquiar. 
Ara aquesta vegada ja m'he posat directa a la Pala Bèstia, on veient que estava potable, ara el qui no estava al cent x cent era jo. 
On baixant altra vegada sense samarreta i ensenyant els pectorals ....

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

..... i guiant-me per les campanades quan les sentia. 
Ja rebentat que no podia més degut a una caiguda, on fins i tot se'm va posar neu a dins dels pantalons.
Sortint a dos quarts de cinc tenint un cremallera que enllaçava amb el tren. 
Ha sigut arribant a l'estació que el tren ha sortit sense mi. 
Prenent-m'ho en calma, m'he pres un cafè americà i he anat a fer temps per la botiga d'esports d'allà Ribes. 
On trobant uns escoltes amb el folar de color vermell i verd. 
Després de saludar-los amb la salutació escolta, amb el Pere m'ha comentat que eren de Partes. 
Quan jo l'he dit que aquell folar era idèntic al folar que duen els escoltes de Sant Andreu i els de Horta. Vermell i verd. 
Finalment agafant el tren, m'he entornat cap a casa. 

PD: Amb l'Ivan li vaig recordar que a zero graus no hi han bacteris.
O sigui que de costipar-me, res de res!!

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

                                                                         Sort!!!!

                                                         Treu-te la samarreta que suaràs.

                                                        Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada