En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 17 de febrer del 2012 Esquiant amb el mòbil

                                                         Tot el dia per la Olímpica!! 

   Ei,pipol!!!! 
 Ha estat aquest divendres disset, que m'he animat per anar a esquiar a la Molina. 
Ja amb tot preparat i amb presses, ha sigut arribar a l'estació de tren de Canovelles.
Que aparco, agafo la bossa amb els esquís i les botes, quan arribo a l'estació de tren, veig que no duia la ronyonera.
Merda!! 
Això que m'entorno al cotxe, i per aprofitar el temps, vaig al Carrefur a omplir el dipòsit. 
Arribat amb tot tancat, he anat a un bar a fer un cafè, on altre vegada al Carrefur, veig que hi ha un camió sisterna per omplir els dipòsits.
On preguntant m'ha dit que en té per una hora, i fins que no ompli no funcionen els sortidors. 
Tornant a l'estació, això que em trobo amb l'Eli de Caldes que també anava a esquiar, i agafem el tren junts. 
Com que l'última parada era Ribes de Fresser, he baixat amb l'Eli i m'he acostat al cremallera. 
On xerrant amb la taquillera que ens coneixem d'altres vegades, l'he donat records per l'Ivan Bobé i el Jaume Pou. 
Agafat el tren i arribat a la Molina a dos quarts d'una, enfilats a l'autocar hem arribat a la Pista llarga. 
Ja al telecadira, m'he enfilat fins al refugi Costa Rasa, quan rebo una trucada de la Chus, que vol que ens veiem, on esquiant amb el mòbil a l'orella, he vist que necessitava el mans lliures.

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

On deixant la motxilla, he començat a baixar al pista vermella Costa Rasa.
On enfilant-me altre vegada al telecadira, he preguntat si podia fer la Olímpica.
Pista vermella de competició. 
Ja que no hi havia ningú i posava un cartell de pista tancada. Confirmant-me que sí, allà m'he quedat tot el dia, fins a tres quarts de cinc, que m'han dit que tancaven la pista. 
Entre baixada i baixada he anat un parell de vegades al lavabo, on he trobat a l'Àlex que m'ha fet gràcia saludar-lo i canviar algun comentari. 
On jo anava amb l'anorac sol, i més tard, l'he canviat per la samarreta de tirants. 
On la gent s'ha inquietat al veure'm amb samarreta de tirants, on han començat amb la pregunta de sempre de: 
No tens fred?? 

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Jo com sempre fent-me el "longuis" i dient: 
I què és el fred?? 
Quan cap contestació ha estat acertada, i els he dit que poder és la manca de calor?? 
Afirmant-me que sí, els he dit que em toquessin el braç, on dient-me que estava calent, ja han aprés quelcom nou. 
I és que divendres va fer sol tot el dia, on ja quan tancaven les pistes, fent una baixada, em trobo amb l'Helena que havia caigut i havia perdut els esquís. 
On explicant-me que amb aquella pendent era impossible col-locar els esquís.
Això que li explico que quan estava a Vall de Núria, em van ensenyar a col-locar-me els esquís amb pendent. 
On claves els esquís a la neu, com que estan clavats i no es mouen, et neteges les botes amb la fixació i et montes els esquís. 
Com que allà no hi havia neu pols, sino que tota era dura i artificial, l'he ajudat aguantant-li els esquís, per col-locar les botes. 
Amb els esquís col-locats,hem fet un parell de baixades junts, on m'ha dit que havia nascut a Madrit.
El que ja duia molts anys vivint aquí, i per això no se li notava a l'accent.
On acomiadant-nos,al cap de poc ja tancaven les pistes. 
Fent l'última baixada a l'Olímpica, com que estava molt gelada, he caigut jo.
Primera caiguda en tot el dia, on m'he rascat l'espatlla amb el gel.
On passant d'anar a infermeria, m'he arribat al Cap de Lliçà on m'han posat una gassa, i m'han dit que era perquè no duia anorac. 

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Agafat el bus i arribats al poble de la Molina, he anat al bar la Molina per fer tres cafès, per saludar al David i a la Florina, i per dinar.
Ja que no he parat en tot el dia, i he estat com quatre hores i mitja esquiant sense parar.
Ja tenia agulletes a les cames. 

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                          Sort!!!!!!!!


                                                      Esquiant amb samarreta de tirants.

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 


                                                      Esquiant amb samarreta de tirants.

                                                         Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada